טו בשבט הוא חג שבעיניי מייצג מחזוריות של זריעה וקצירה של פירות עמלנו. בעצם, בכל שנה אנחנו זורעים משהו חדש וקוצרים את הפירות של מה שזרענו ונטענו בשנה הקודמת. בזמן שאנחנו זורעים ושותלים את הפירות שנרצה לאכול בשנה הבאה, אנחנו מבטיחים לעצמנו פירות באופן שוטף ועקבי .
המחזוריות היא מה שמאפשרת לנו לקצור פירות בכל שנה ושנה. אך זה לא מספיק רק לזרוע ולהשאיר את הדברים כפי שהם. כדי להבטיח שנקצור פירות מגוונים ומשמעותיים, אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו באמת רוצים לקצור ולתכנן את הזריעה בהתאם.
זה מקביל מאוד גם לחיים שלנו. כל מה שנזרע ונשקיע בו היום, נוכל לקצור בעתיד. ובכדי להבטיח את התוצאות שאנחנו רוצים לראות, אנחנו צריכים לתכנן את הדרך לשם. למשל לתכנן מתי לזרוע, איך להשקות, ואיך לדשן ובאיזו תדירות ומה לעשות אם פתאום יש איזו מתקפת חרקים לא נורמלית :)
זאת אומרת שבעזרת תכנון מוקדם שתומך את המטרה הסופית שלנו , נוכל להבטיח לעצמנו את הפירות בהם אנו מעוניינים שנה אחר שנה.
הפירות או בעצם המטרות, יכולות להיות מגוונות ולהתיישב בכל תחומי החיים שלנו - משפחה, עבודה, קריירה, יחסים חברתיים ועוד ולכן, אני מזמינה אותך לחשוב מה באמת תרצו לקדם ולהשיג בשנה הקרובה בכל אחד מתחומי החיים שלכם. איך אתם רוצים שהמטע שלכם יראה בשנה הבאה . ולאחר מכך, תכננו את הדרך לשם (משם לכאן) כך שתוכלו להבין מה נדרש מכם ומה יאפשר לכם להוציא את זה לפועל כך שכבר בשנה הבאה תוכלו להנות מהפירות שלך!

ואם תרצו לעשות זאת יחד איתי, אני מזמינה אתכם לפגישת צמיחה ממוקדת, במסגרתה נוכל להגדיר את המטרות שלכם ולבנות תוכנית פעולה שתיקח אתכם לשם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.