כשאנשים היו מסתכלים על קורות החיים שלי הם היו רואים שינוי, והרבה ממנו.
שינוי במקומות העבודה ,שינוי בתפקידים, שינוי בעולם התוכן ועוד...
אני זוכרת שהייתי מגיעה לראיונות עבודה והמראיינת כאילו רק מחכה להשחיל את השאלה הזאת, שלא נגעה בכישורים שלי, ביכולות ובתפקידים המעניינים שעשיתי, אלא בשינויים שלי. זה היה נשמע כמו "אני רואה "קפיצות" במקומות העבודה שלך ,יכולה להסביר למה?" או במילים אחרות, נראה לנו שאת לא יציבה.
התשובה שלי הייתה לא מתנצלת: אני אוהבת להתפתח ולגדול וכשאתה נמצא באותו תפקיד ולאורך זמן - אתה מאבד את התשוקה. היום שלך בנוי מאוטומטים ופעולות שדי חוזרות על עצמן וכל ואלו - לא מאתגרים אותך.  ואם זכית בבמה לגדול רוחבית והשגת את המטרות שלך גם שם, אז בכלל תחושת המיצוי עולה.


ביננו יש לי רזומה לא רע והקפיצות האלו הן כל 4 שנים הייתי בתפקידי ניהול כמעט כל השנים ניהלתי החל מ 10 עובדים ועד ל 200 במוקדים שונים... הובלתי תהליכים ארגוניים חוצי חברה , הטמעת שירותים, הבראת מחלקות, שבירת שיאים במכירות ועוד ועוד ... בחיי שהרבה!  אבל העיניים הבוחנות, מורגלות בדפוסים שנחקקו. 


אני אדם שאוהב שינויים ורואה בהם הזדמנות להתפתחות, לחידוש אנרגיה ולנשימה עמוקה מלוא הריאות שמרימה אותך....נכון שיש חשש ,אבל הוא בסך הכל כלי שבא להסביר לי, איך לעשות את השינוי בצורה שתהיה המיטבית ביותר עבורי. הוא הסמן שלי בדרך

אני מאמינה שכל אדם יכול לשפר את חייו ולחיות קרוב ככל שאפשר ליעוד שלו בעולם, ולעיתים כל מה שצריך זה מישהו אחר, שיכוון את הזרקור למקום הנכון ויאיר לו את בדרך וגם אם הפחד ישנו, זה בסדר...הוא חלק מהתהליך. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.