"ניהול הוא לעשות את הדברים נכון. מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים" (פיטר דרוקר)

STARS UP תוכנית צמיחה בעסקים

קליניקה נודדת לעסקים תוכנית מודולרית להצמחת עסקים אשר מגיעה לבית העסק ומאפשרת למנהלים ולעובדים ליהנות מתהליכי העצמה והתפתחות שיקדמו הן את העובד והן את העסק / ארגון. למי מתאים? בעלי עסקים שמבינים שהשקעה במשאב האנושי שלהם תאפשר להם את את הקפיצה העסקית של העסק שלהם.

למידע נוסף

אימון מנהלים STARS UP

תוכנית למנהלים חדשים וותיקים להרחבת יכולות המנהיגות. התוכנית תעסוק בין היתר בשדרוג יכולות התקשורת ויכולות הניהול, בהתמקדות בחזון ביעדים ובמטרות האישיות, פיתוח מנהיגות ארגונית, יכולת קבלת החלטות בתחום ניהול הצוותי, טכניקות לניהול זמן תחת לחץ ועומס ויכולת התמודדות עם שינויים ומצבי אי ודאות ועוד.

למידע נוסף

STARS UP מעגל שיח לצמיחה בעסקים

קהילת ליווי, העשרה ותמיכה לנשים עצמאיות בתחילת הדרך , הכוללת פעילות דו חודשית של מפגשי שיח, העצמה והעשרה שיעניקו לך קפיצה בהתפתחות האישית והעסקית שלך. למי מתאים? לעצמאיות בשנה הראשונה של העסק שלהן שרוצות לקדם ולפתח את עצמן ואת העסק שלהן וכן לעצמאיות בכל נקודת זמן שרוצות להביא לעצמן ערך מוסך ושמבינות שיחד זה כוח בונה.

למידע נוסף

הרצאות וסדנאות

במסגרת התוכנית ניתן לקבל מגוון הרצאות בנושאי תוכן מקצועי הרלוונטיים לעסק שלך, כדוגמת : סדנת אומנות המכירה סדנה לשיפור השירות וניהולו סדנת תקשורת בינאישית סדנת הקשבה כל הסדנאות מתאימות גם כהרצאה . לצפיה במפרט ההרצאות לחצו לכאן

למידע נוסף