קודמתם! מזל טוב ...
אני יודעת שלהיות מנהלת חדשה יכול להיות מאתגר, אבל עם מכוונות, פתיחות בטחון עצמי ומחויבות לצמיחה, אתם יכולים לצלוח את האתגר בקלות. 

כדי לעזור לכם בתהליך רכזתי לכם 5 טיפים: 

1. בנו מערכות יחסים:  קחו את הזמן כדי להכיר את חברי הצוות שלכם ברמה האישית.
חברי הצוות שלכם הם המשאב הכי חשוב שלכם ולכן בניית קשרים חזקים תטפח אמון, תקשורת פתוחה ושיתוף פעולה. הפגינו עניין אמיתי במטרותיהם ובשאיפותיהם, והיו מכילים וקשובים לדאגות ולקשיים שלהם. 


2. תקשרו ביעילות: תקשורת ברורה ופתוחה חיונית לניהול מוצלח.
סגלו לעצמכם את המושג תקשורת אפקטיבית והשתמשו בו. היו שקופים עם הצוות שלכם ככל שניתן ( כמובן תוך שמירה על דיסקרטיות שמתבקשת ע"י הממונים עליכם) , ספקו עדכונים שוטפים, שתפו והקשיבו באופן פעיל למשוב שלהם, ליוזמות ולרעיונות שלהם.(מבטיחה שתגלו שם יהלומים :))
זכרו שככל שתעבירו להם בצורה ברורה ציפיות, יעדים ודדליין ותעודדו דיאלוג פתוח לקידום סביבת עבודה חיובית ופרודוקטיבית כך הקשר שלכם עם הצוות יתחזק והם ימצאו בכם שותפים להצלחה שלהם.

 
3. הוו דוגמה אישית : כמנהלים, הפעולות וההתנהגות שלכם הם אלו שיובילו את הטון של הצוות.
אם אתם רוצים שהצוות שלכם יהיה בדמותכם וייצג אתכם בכבוד, הראו לו איך זה נראה. פעלו במקצועיות, שמרו על אינטגרטי ושדרו מוסר עבודה גבוה. תראו להם איך ניגשים למשימות ולפרויקטים של הצוות, ותהיו מוכנים להפשיל שרוולים ולתת יד לצוות בעת הצורך. זה יעורר השראה ויניע את חברי הצוות שלכם לעשות את אותו הדבר ובעיקר יתרום לתחושת החיבור שלהם אליכם.


4. העצימו והאצילו : אתם לא יכולים לעשות הכל בעצמכם. זאת עובדה וכדאי להפנים אותה בתחילת הדרך.
הדרך שלהם לנהל את הזמן ואת ריבוי המשימות היא ע"י האצלת סמכויות ולכן כדאי לכם כבר מההתחלה לזהות את החוזקות של חברי הצוות שלכם, ובהתאם להן להאציל סמכויות תוך שאתם משקפים להם מה אתם רואים בהם, מספקים להם הנחיות ברורות ומציבים ציפיות ברורות. סמכו על היכולות שלהם והציעו תמיכה והכוונה בעת הצורך. זה לא רק יקל על עומס העבודה שלכם אלא גם יטפח צמיחה ופיתוח אישי של החברים בתוך הצוות ויעלה את תחושת המסוגלות ואת הגאווה האישית שלהם. 


5. תסתגלו ותכילו שינויים: העולם העסקי מתפתח כל הזמן, ולכן חשוב שתאמצו לעצמכם חשיבה מתפתחת.
תשתדלו להתעדכן במגמות, בשיטות עבודה מומלצות ובטכנולוגיות חדשות. ואם אתם רוצים ממש להקפיץ את עצמכם, אז בקשו משובים מהצוות ומהמנהלים שלכם ,כדי לזהות אזורים לשיפור. היו פתוחים ללמוד מהטעויות שלכם והתאימו את סגנון הניהול שלכם בעת הצורך.
למידה מתמשכת ויכולת הסתגלות מהירה ואיכותית לשינויים, תעזור לכם לשגשג כמנהלים. 

 
זכרו, להיות מנהלים חדשים יכול להיות מאתגר, אבל עם מסירות, פתיחות ומחויבות לצמיחה, אתם יתשדרגו את הבטחון העצמי שלכם מול הצוות ותהפכו  למנהיגים! 


בהצלחה ! 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.